Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere nazaran bünyelmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun kent analizleri kucakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize ulamak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, hasılat ve rağbet alanları üzere değmeselekenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların meseleletmeniz kucakin farklı değerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En etkili etkinliği, şık maliyette tasni zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı mübadele filvaki olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde dünya saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin son plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle beraberinde imdi “ne istersem onu kızılırım” devri temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas bekçi önemli rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Vukuf ve muhabere teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına entrika iş vetirelerini değmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Lakin izleme eden yıllarda genel ağ kent çkızılışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi yalnızca üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tamamlanmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanılamatıldığı bir üzeri başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir süje daha var, o da şu: Web tasavvur ve yazılı sınavm çkızılışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkızılışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı şeşnda temellayıp şirketin hakikat finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birşunca projenin hengâm ortamında üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da sair bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede baki taliınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine ilişkilı. Kısaca yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, ahir mergup mealları vermemektedir.